7 lutego 2011

Wizyta w Jaroszówce

W zeszłym tygodniu gościłem w przepięknej miejscowości Kluszkowce oddalonej o 40 km od Nowego Targu. Byłem tam na zaproszenie Janka Statucha, którego w październiku gościłem na koncercie Razem Zmieniajmy Świat- Razem Pomagajmy Innym.
W willi Jaroszówka gościłem od środowego wieczoru do piątkowego poranka.
Miałem okazje zobaczyć jak działa Stowarzyszenie Transplantacji Serca koło Zabrze. Poznałem Michała (13 lat) i Sebastiana (11 lat), którzy od czerwca zeszłego roku mieszkają w kontenerze. Powódź dwukrotnie nawiedziła ich dom i zabrała cały dobytek. Obecnie trwają prace nad odbudowaniem własnych „czterech
ścian". W wyjeździe brał również udział Patryk, który 3 lata temu dostał nowe życie. Dzięki oświadczeniu woli podpisanego przez zmarłego chłopakowi można było przeszczepić serce.
W niedziele znów wróciłem w tamte strony ale tym razem zorganizować wspólną zabawę karaoke. Zobaczcie co się działo:

Serdeczne podziękowania i pozdrowienia dla właścicieli willi Jaroszówka za wspaniałą gościnę, Jankowi Statuchowi za zaproszenie, Patrykowi, Sebastianowi i Michałowi za miłe przyjęcie, Kasi za spotkanie oraz wspaniałej i kochanej przez wszystkich Alicji Chachaj za wspólne rozmowy :).
Alicja Chachaj
Patryk, Sebastian, Michał, Janek wraz z instruktorem Ośrodeka narciarskiego Czorsztyn-Ski.

 - Rafał Andreas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz